jueves, 28 de octubre de 2010

Zorionak zuri eta urte askotarako!

     "Todo pasa y todo queda". Hori da pentsatu dudana aste honetan kamerak urte bete egin duela konturatu naizenean. Urte bete eginak eta zenbat oroigarri on. Jostailu ezin hobea hain traketsa marrazten den ni bezalako batentzako. Bitartean, nire trebezia honek espabilatzen ez duen bitartean hemen uzten dizkizuet urte honetan egindako hogeita zortzi argazki. Eta noski! Zorionak zuri!



Kamerarekin kalean egindako lehenengo argazkiak
Photobucket

Etxe barnean egindako lehenengo argazkiak
Photobucket

Nerbioi ibaiaren jaiotzean
Photobucket

Aiako kafea
Photobucket

Norbaitek putz egingo balio argazki bat ateratzeko mesedez?
Photobucket

Gaztelu
Photobucket

Zurriola
  Photobucket

Barkoxeko pastoralean Gestapoa agertu zenean
Photobucket

Laneko leihotik
Photobucket

Pariseko metroan
Photobucket

Musika Eskola pareko zuhaitzetan
Photobucket

Nojako hotelean arratsaldeko kontzertua ensaiatzen
Photobucket

Altsasuko inauteriak
Photobucket

Villatuertako iturria
Photobucket

Iturri bi
Photobucket

Zein da benetako aldea eta zein erreflejoa? (asmatzen dutenen artean protekzio ofizialeko etxe bat zozketatuko dut) Photobucket

  Zurriolan lagun surflariak atera bitartean
Photobucket

Zaldi izugarri ederra. Arrazoi guztiarekin kexatzen ari zan.
Photobucket

Urteko egunik luzeenaren amaiera
Photobucket

¡Corre que te pillo!
Photobucket

Getari
Photobucket

Hau beti begi bistan, bestela badakigu nolako liadak egiten dituen
Photobucket

Versalles. Yo=ego. Ni, ni eta ni.
Photobucket

La Tour infiel
Photobucket

"Jardintxoetako" eskulturak
Photobucket

Arkupe alineatuak
Photobucket

Nire laneko buzoa. Borrokarako beti prest!
Photobucket




Txapel hegalaria
Photobucket


No hay comentarios:

Publicar un comentario